Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. februar 2015

Lyset utenfor tunnelen

Har mer eller mindre vært i tunnelen siden mai i fjor. Den mørke tunnelen der man ikke har lyst til å trene, men vet man må for å oppnå sine mål. Treningslysten har vært borte, men har klart komme meg ut på noen turer.  Følte sesongen i fjor var bare bortkastet.

Så satte jeg meg ned å så på hva jeg hadde oppnådd. Pers på 5 km og 10 km. Masse hyggelige løpeturer og til og med løp med kona. Så selv om de lange løpene ble tregere så opplevde jeg jo masse bra. Møter også masse hyggelige mennesker på løpene.

Jeg løp 3 for meg nye maraton som alle var fantastiske arrangement.

Så allerede under oppsummering av fjor året, begynte lyste på trening komme. Kjente egentlig litt for lenge på det så 50 km på Bislett ble fulltegnet, men bislettaliansen satte opp venteliste og økt antall i pulje 1. Da ble det noen plasser i pulje 2 også. Så da kunne jeg starte. (Løpet kommer jeg tilbake til i en senere post.)

Før løpet "måtte " jeg noen turer i tunnelen den med lys under Bislett. Det ble to økter på 20 runder hver gang.  Begge gangene traff jeg tilfeldigvis Erik Nossum,  det er en som kan inspirere en gråstein til å løpe hva som helst. Så han hjalp ut av den mørke trenings tunnelen og ute i treningslyset.

Så dagen etter løpet så jeg påmeldingen til Beirutmarathon var åpnet. Etter litt problemer som jeg løste med arrangørene på messenger. Da var alt komplett å jeg er klar som hvem som helst til  å trene.
Nå begynner det å bli så fint å løpe ute igjen også, blir litt for bedagelig når man bor så nære Bislett.

Det bobler treningslyst i hele kroppen. Bare kom 2015 sesong jeg er klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar