Totalt antall sidevisninger

tirsdag 7. januar 2014

Nytt år, nye muligheter, nye forsett

Det har vært stille på bloggen her altfor lenge nå. Har som et av mange forsett og levere minst et innlegg her pr uke fremover. Iallefall nå i den mørke tiden. Det vil nok dreie seg mest om min treningsuke og hvor fornøyd eller misfornøyd jeg er.

Men vil nok kanskje ta med litt om fremgangen til Vanja også, da hun nå har startet opp løpinga igjen og satt seg minst et mål. Det målet ligger egentlig inn i mine planer for året også.

I fjor ble det både planke og 5 (maraton) på norsk jord på meg, det har jeg fått beskjed om at jeg har det med og ta i år også. Så da har jeg allerede begynnt og sett meg ut løp slik at jeg kan klare det. Planken er planlagt ut fra Kickmaster ultra, 6 timers på romerike den siste er usikker enda, men finner nok et flott løp. 
Maraton har blitt notert maraton tidligere i begge ultraløpene jeg panlegger så da trenger jeg 3 til, det ene blir garantret Nordmarka skogsmaraton, en av løpelabbets maraton har så lyst til og prøve vintermaraton på jessheim.
Ellers er mitt aller aller største mål og få Vanja med og nå målet sitt, det ene er og gjennomføre en 10 km og det andre er og komme under en gitt tid. Hun har nå stillt opp for meg så mange ganger at nå er det min tur til og støtte og supporte henne.

Treningsmessig satser jeg på at det blir mye løping til og fra jobb, både langturer og noen tempoøkter i tillegg til at jeg skal trene merer intevaller med treningscamp samt prøve og komme meg med på lang hurtig turer med Rye. 

Dette skal ble et morsomt år, uten og prøve meg på tultra trail, det fant jeg ut ikke var noe for meg. Kanskje en gang senere men har nok vært for lite strukturert med treningen.

Lover mere bilder fremover ;-)

1 kommentar: