Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. januar 2014

To uker i ett

De 2 siste ukene gikk fort unna rakk ikke skrive forrige uke.
Forrige uke  fikk jeg en kjempe flott inrevalløkt med treningscamp, der fikk jeg også høre at det var innvitert til 5000 meter test på Bislett på lørdagen, om noen stillte som garantist. Fant da ut at jeg må stilles om garantist slik at det kanskje kommer noen.
Vi ble vel tilsammen 6-7 stykker som løp. Er første gang jeg tar tid på 5000 meter, har tidligere bare løpt 5K. Ja det er like langt men er jo forskjell på bane og ute.
Er alltid dårlig på og beregne start hastighet, men fant fort to damer som jeg la meg bak. De løp i en utrolig fin fart for min del. Så jeg var den som hang på og lot de dra. Merket at jeg hadde litt og gi halvveis, tenkta da opp og dra men kom meg ikke opp.
Klarte da og få ned tiden mot 5K med 2-3 minutter fra beste notering i fjor.
Ellers ble det løpingen til og fra jobb.
I denne uka har det ikke blitt så mye løping, litt pga ting i hjemmet og litt for jeg har vært så utrolig trøtt på morgenen. Men ble 3 økter på torsdag de vanlige jobb løpingene så hadde jeg meg en tur sammen med kona mens barna var på speideren. Det var en utrolig koselig tur da det er sjelden vi kan dra ut sammen.


Ser nå frem mot neste tur vi skal ut på sammen. Håper det kommer i løpet av kommende uke. Har etter denne turen vært rolig ut uka, begynnt og lure på om latskapen hadde kommet sigende. Men kjenner nå at lysten er tilbake og at alt er topp igjen.

Har også de siste ukene formet meg en plan for året med mål og hvor og når de skal nåes. Men de kommer jeg tilbake til etter hvert.

Ha en flott uke ut og løp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar